✫ RedCandy |

Serier / Musik

Serier
Kollar på en hel del serier faktiskt. Här är ett urval av några. Både serier som jag har sett och kollar på för tillfället. (Klickar du på namnen så kommer du in på IMDB´s sida.)

Secret Diary of a Call Gir
l X2
Hellcats
One Tree Hill
Dexter X2
Chuck X2
True Blood X3
The O.C
The Simpsons
Family Guy
Skins UK
Weeds
How i met your mother

2 2/1 men
Desperate Housewives
NCIS
Glee X2
Ice Road Truckers
Akward

Musik
Lyssnar på väldigt konstig och bred musik jag. Men jag lyssnar på det som låter bra enligt mig och sen skiter jag fullständingt i vad alla andra tycker om min musik smak. Smaken är som baken ;)
Här nedan följer ett urval. För en fullständing lista på artister/band jag lyssnar på kika då in på min Lastfm.se´ sida. Länk finns i menyn "Vart finns RedCandy?"

Paramore
Avenged Sevenfold
Metallica
G
atans Lag
Volbeat
Green Day
Sum 41
Headhunterz
Showtek
Plan Three
All Time Low
Rammstein
Corroded
System Of A Down
Falconer



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback