✫ RedCandy |

Vem är RedCandy?

Vem är då denna person som kallar sig för RedCandy?

Jag heter Kim. Bor staden Borås med min pojkvän sen 2007.
Kommer från Sandared från första början. Sandared är en liten stad som ligger en mil från Borås och där alla känner alla. Gick i skolan där fram tills slutet av 8:an på högstadiet kom till en ny skola i 9:an som låg i Boårs och trivdes jättebra och fick många mer kompisar än vad jag någonsin fick i Sandared.

På min fritid umgås jag väldigt mycket med min mor,bror och syster är även med mina vänner. Kollar även en hel del på olika serier och filmer när jag har tid. Lyssnar jättemycket på musik. Måste nästan ha musik igång så får jag ska göra något.

Gillar även att ta massa kort. Fotade innan med en Samsung p800 som funkar när den vill. Och nu fotar jag med mon mobil Sony Xperia S. Tar kort på ungefär allt.
Redigerar alltid mina bilder om inget annat nämns i photoshops cs5.

Är det något du undrar så tveka inte att fråga. (:
Lovar att inte bitas ;)

Trackback