✫ RedCandy |

# 90.

Yeeaay, tio inlägg kvar sen så har jag minsan fått ihop 100 inlägg.  =P *ohh intresseklubben antecknar*

Kvällen spenderades hos Manne med lite sprit, lite öl, folk och jävligt mycket godis. Deras påskägg var inte det minsta. Det var trevligt. Andreas och Manne spelade sin vanliga golfturnering och jag satt och hejade på Manne. =P
Dock så gick det inte så värst bra för han denna gången, utan Andreas vann båda gångerna dom spelade.
Kom hem för en timme sen ungefär och är inte det minsta trött. Så ligger och tittar på Chuck och tänker som vanligt...


Tankarna blir jobbigare och jobbigare och ibland svårare att komma på något bra svar. Och med tanke på att jag tänker så som jag gör så mår jag inte så värst bra av det utan det känns som jag drar på mig en genomskinlig fasad av en glad liten människa när jag ska iväg någonstan. Orkar inte med det längre, vill inte må som jag gör, jag vet inte vad jag vill längre. Har inte något direkt svar på ifall någon frågar mig om jag vill göra det eller inte. På ett sätt så vill jag kunna ha svar på det mesta som en enkel liten fråga om att träffas, men jag vet inte vad jag vill längre. Och vill inte göra mina vänner och bekanta arga, ledsna eller sura.

Jag vill känna att jag räcker till, men den känslan har försvunnit... Jag vet inte vad jag vill eller känner för längre.




Fuck...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback