✫ RedCandy |

# 98.

Goder nattens... Det var ett tag sen, men inget intressant har hänt i mitt liv.. (som vanligt.)
I måndags så gick jag och Amanda med vovvarna bort till Kransmossen och släppte dom vid en liten sjö så dom fick bada lite, och helvete vad Tösen badade. Hon gillade jätte mycket, plaskade hit och dit, sprang fram och tillbaka i vattnet och jagade Chanty. Filmade dom lite så om någon är intresseraded så sök på "Chanty och Tösen badar" på youtube så bör den komma fram. ^^.

När ja kom hem senare på måndags eftermiddagen så hade jag huvudvärk så jag däckade på soffan i 2 timmar. Vaknade upp och huvudvärken hade inte gått över, så ja tog en ipren och la mig i sängen under täcket, dock kunde jag inte somna så jag gick ut istället. Var ute och i en timme ungefär men den ville inte släppa. Kom hem, tog en till ipren och gick ut igen. Ringde upp söt och kollade om han var på väg hem och det var han minsan. Vi möttes upp vid Maxi och handlade och sen försvann min huvudvärk. Underbart!
Kollade upp när jag kom hem hur långt jag hade gått under hela dagen ungefär och det visade sig att jag hade gått runt en mil. Lite slö i benen var jag efter allt vandrandet.

Tisdagen så hände inte så mycket, åkte upp till Hulta vid 12 tiden, var där uppe till 2, åkte hem, satte igång krysslådan och satt och spelade GTA 4 i minst 6 timmar. Det var skoj. (=

Glom inte min Frågestund! Vill ha massor med frågor som jag ska få svara på =) "Stänger" frågestunden på Söndag så det är ett tag till men då hoppas jag att jag har fått in massor med frågor.

Nu ska jag sova. Natti
Puss :*

Fotot är taget uppe på hulta i måndags.


Hanna

fin bild :D Jag tycker om de där blommorna. :)

2010-05-01 / 01:25:45
BLOGG: http://litetkakmonster.blogg.se/
i s a b e l l e g

fin blogg.

2010-05-01 / 12:57:10
BLOGG: http://isabelleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback