✫ RedCandy |

# 206.

Dom ringde från Söder igår och frågade om jag kunde jobba som idag, Visst svarade jag. Så jobb mellan 08 - 16 på en söndag tänkte jag varför inte. Jag var hemma vid kvart över 7 idag. Blev lite övertid. :P Men va fan, ob på hela dagen. Det blir lite goa pengar sen nästa månad. :) Imorgon vet jag inte om jag ska jobba eller inte, just nu är jag inställd på att vara ledig, men dom kommer säkert ringa på morgonen och fråga om jag kan...

Detta jobbar jag med nu. Massa kartonger :P Gina Tricot´s lager ;)
BARA kartonger... Skoj men tungt ibland.

Igår så var det en lugn lördag. Drog upp till Hulta och hälsade på lite. Klappade på dom söta hundarna och fick många pussar av dom när man kom innan för dörren. Dom har väl saknat mig. :P Sen drog vi iväg till Sjöbo och hälsade på någon och skrev något papper och sen åkte vi hem. Trevligt. :)
(Bilderna är tagna med mobilen, bra skit. Slipper ha med mig kameran nästan hela tiden nu. )


När lönen kommer, då jävlar blir det nya skor. Vill inte ha en pool varje gång det har regnat ute i skorna.. Inte skoj..




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback