✫ RedCandy |

# 207.

Hopp, inget jobb idag då. Ser inte ut som om det blir jobb imorgon heller. Dom har inte hört av sig än iaf. =( Men men, så är det väl när man är bemaningspersonal...

Har städat lite idag. (Har inte haft orken eller tid förra veckan då jag jobbade 07 - 16 varje dag och Andreas jobbade 16 - 00. ) Vad har jag mer gjort? Humm, vaknade vid 10, gick upp, pratade lite med bror på msn, gick och la mig jämte Andreas vid 12. Skulle bara ligga jämte och titta på han men jag somnade och vaknade vid 3 igen... Inte så bra.

Sitter här och dricker kolsyrat vatten och tittar på Cougar Town. Kom inte på någon annan serie... Ska väl slänga mig i sängen sen och försöka komma upp i tid imorgon ifall dom ringer och ber mig jobba...
Vi hörs.
Puss :*


- Det krävs 16 liter vatten för att göra 1 liter öl.


Prettyjunkie

fin blogg :)

hur e de med dig?

kramar

2010-08-17 / 01:58:09
BLOGG: http://prettyjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback