✫ RedCandy |

# 213.

Jag är en nyfiken person och är nyfikna på er läsare faktiskt, vilka ni är ålder och massa annat. Så här kommer några frågor. Svara och berätta lite, det hade vart snällt.

1. Hur gammal är du?
2. Vart i Sverige bor du?
3. Har vi träffats någon gång?
4. Vet du vem jag är IRL?
5. Är du kille eller tjej?
6. Hur hamnade du här?
7. Vad gillar du att läsa om i min blogg?
8. Favorit program/film/serie?
9. Vad hittar du på för bus på fritiden?
10. Om du fick träffa mig en dag, vad skulle vi göra?


Ni får självklart vara anonyma. ^^


Sara

Hej! Jag var bara tvungen att berömma dig för din snygga blogg :D Verkligen skitgrym!

Allt bra med dig annars? :)

2010-08-20 / 11:22:33
BLOGG: http://insidesara.blogg.se/
StrayCatsgirl ;)

1.14

2.Borås

3.Japp

4.YesBox

5.Tjej

6.Vet inte?

7.Allt xD

8.WILD BOYZ ;D

9.Vill du veta ;)

10.Kom till sägen så får du se grr

2010-08-21 / 20:01:48
Corny

1. Hur gammal är du? 18

2. Vart i Sverige bor du? Tranås, en liten stad mellan Småland och Östergötland :)

3. Har vi träffats någon gång? Inte vad jag vet haha

4. Vet du vem jag är IRL? Nej

5. Är du kille eller tjej? Tjej

6. Hur hamnade du här? Via bloggtrafik

7. Vad gillar du att läsa om i min blogg? Well, vet inte exakt vad jag gillar i din blogg, men i allmänhet gillar jag musik blandat med vardag

8. Favorit program/film/serie? One Tree Hill

9. Vad hittar du på för bus på fritiden? Fotograferar, lyssnar på musik och går i skolan

10. Om du fick träffa mig en dag, vad skulle vi göra? haha oj...jag vet inte.

2010-08-23 / 16:03:21

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback