✫ RedCandy |

# 386.

Tralala, ja det är väl ingen som har missat att Jay vann idol? Nä, tänkte väl det.

Åkte ut till stallet rätt sent idag, vid 5 faktiskt. S tvättade så det var bara att vänta tills hon var klar. (: Fixade iordning i stallet. Mockade, fixade vatten maten och sen hämtade vi våra killar. :)
S red inte idag utan det vart bara jag och Hobbe ute på vallen och red. Där förövrigt Gnejjan inte gillade mig. Han var grymt sur och ville inte göra som jag ville utan han skulle gå åt ett annat håll nästan hela tiden. Vi travade och drog två eller tre galopper genom snön, mysig som satan men svårt att få honom att hålla sig på det lilla spåret vi hade gjort i nästan en halvmeter snö. :P

Imorgon ska vi dra ut tidigt till stallet, det är iaf planen, vet dock inte hur vi kommer att hålla planen när jag är en vis person som tydligen gillar att sova, enligt S iaf. :P
Vi ska iaf ta och rida ut och rida länge enligt Hobbe med. Och jag har bestämt att vi ska rida genom massa snö :)

Nä nu ska ja ta med mig min dator och lägga mig i sängen och glo på One Tree Hill och invänta min pojke som är hos sin bror. Hörs

Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback