✫ RedCandy |

# 25.

Idag har det inte hänt så mycket, vart uppe på Hulta och passat hundarna, Åkt ner till stan med Amanda, Kollat i smyckesaffären Faith och U&X eller vad den nu heter. Väntade på min bror vid busstorget i nästan en halvtimme, visade sig att bussen hade fastnat hållplatsen innan bror skulle gå på. Så han var sen in till stan. Efter han hade kommit fram så gick vi bort till Bead Place och köpte lite grejer och sen efter det så åkte vi hem till mig där bror satte sig och spelade lite på krysslådan och jag och Amanda satte och och pillade ihop var sitt armband. :)

Så, nu måste jag ställa mig och laga mat med min goda dricka...
Puss :*


Min goda dricka...



Och mina två armband. :) Dock ett av dom kom till idag. :)


ida

snygga armband! gjort dom själv?

2010-02-06 / 11:59:59
BLOGG: http://larvvig.blogg.se/
filippez

den drickan ser helsmarrig ut ;)

2010-02-06 / 16:51:54
BLOGG: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback