✫ RedCandy |

# 32.

Helvete vad jag har tjötat idag. Känns som jag har tappat talförmågan nu med. =P Haha... Jag och E har stått inne på Elgiganten och tjötat på kunderna att dom ska svara på massa frågor om själva Elgiganten... Vissa ställde upp direkt och vissa var lite svårflörtade men när dom hörde att dom kunde vinna en 32 tums platt tv då jävlar blev det fart på dom. =)




Det var sammanlangt 37 frågor och alla dom skulle jag komma ihåg. Fast det gjorde jag aldrig så jag hade en stor fusklapp =D E hade det roligaste arbetet, hon fick kryssa i vad kunderna svarade i ett block. Det hade jag velat göra ju =P



E sitter ner och filosoferar =)

Ne nu ska jag sluta tjöta och titta på tvn och ta det lungt.
Puss :*


Jävla munsår som ska svida och vara jobbigt!


Sara

fin sida!

kika gärna in till mig!

2010-02-12 / 16:08:50
BLOGG: http://coyotee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback