✫ RedCandy |

# 35.

Ligger i soffan och glor på One Tree Hill och väntar på E och S som är på bio. Är inne på säsong 5 nu av One Tree Hill och det är inte många avsnitt kvar nu, sen blir det säsong 6. =)
Ehm, idag har jag inte gjort så mycket, kollat på One Tree Hill, vart på kalas, kollat ännu mer på One Tree Hill, tvättat och städat lite. Tvätta är så tråkigt och jobbigt. Springa fram och tillbaka mellan tvättstugan och lägenheten, upp och ner i hissen och fram och tillbaka i källaren...
Trodde att min mor skulle komma men hon kom inte idag. Hon kommer säkert i veckan. =)

E
, S och jag ska ut och åka snowracer och tefat snart =D
Ne, nu vart min avsnitt slut och jag ska sätta på lite musik och vänta på E och S. Kanske kommer komma lite bilder, men bara kanske. =P


Nu vart min xider slut med...
Höres.

Puss :*




I miss you...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback