✫ RedCandy |

# 36.

Sedär ja... Jag  E och S drog ut ikväll och skulle åka snowracer och tefat i en fin backe uppe på Hulta, dock gick det itne så bra för lilla mig på snowracern. =/ S och E fick en sån jävla fart på det där lilla tefatet och gled iväg fort som fan. Lilla jag kom efter. Vi beslöt oss för att skita i den backen och drog istället ut till Dalsjöfors istället.

S snygga pulka outfit



E och S är klara för avfärd



S och E vandrar uppåt.



E ramlade när vi hade åkte ner för backen.



E och jag i backen på väg ner.



S och E. (:



S filmade när vi drog ner för backen jag och E. Vi hade tävling.

Jag vann!!
Plus att jag har tydligen spindelben.
Nu ska jag ringa söt och antagligen möta honom. Sen ska jag sova.

Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback