✫ RedCandy |

# 49.

Igår så skulle S-puuunnngghh flytta så det var bara att hjälpa till. Vi höll på i många timma, bära kartonger hit och dit, packa om grejerna som var i kartongerna lite här och lite där. Tills slut så kom det mat. =) Pizza. Det var gott. Efter en stund så fick jag en present från S-puuuunnghh och E-puuunnghh. =)

Ett litet tips. Släng inte en wellpapp på Andreas, för då får du en katt tillbaka.



Så kan det gå när man får en katt slängd på en...





Min present var ett armband där det står "Emma och Sandra" på. :)


Nu ska jag ta på mig andra kläder och springa ner till Maxi och handla massa godis.  Hörs.
Puss :*





All I need is you...


TFOISTFO

dont throw the pussy.. pet the pussy ^^

2010-02-28 / 19:46:52
S-Punghh!

hihi :D tack för hjälpen !!!!!!!!!!!!!!!! :D

2010-02-28 / 21:51:56
BLOGG: http://youcantryit.blogg.se/
Chrissie

Vilket gulligt armband :)



Sv: Låten var väldigt humor ^^

2010-03-01 / 16:51:24
BLOGG: http://jinxedchrissie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback