✫ RedCandy |

# 17.

Denna dan har gått fort... Kom upp till hulta vid 9, gick ut med hundarna, satte mig vid köksbordet och kollade på One Tree Hill. Kollade säkert på 5 avsnitt innan jag väckte hundarna får att gå ut med dom igen. Gick ut med dom, packade ner datorn och åkte hem. Kom hem, satte mig och kollade på One Tree hill igen. Och här sitter jag fortfarnade och kollar på det. =P Har snart glott klart på hela säsong 1. Woohoo, bara 6 säsonger kvar.  =P Haha...



Undra om Andreas kommer på att han tar med sig pengar hem idag. Ska ju till IKEA imorgon och då måste jag ha pengar så jag kan köpa det jag ska köpa. =) ne, nu ska jag glo klart på mitt avsnitt.

Höres...
Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback