✫ RedCandy |

# 18.

Kom nyss hem från IKEA med S och E.
Det var kul, helvete vad vi garvade sen inne på Netonnet i stan. Vi gick och pratade om denna reklamen,

Iaf, har suttit och pillat i ps med bilderna som togs på våran resa. E tog några bilder och jag tog vissa. =P


Jag frös så in i helvete om mina tår när vi åkte ner så jag satte dom mot fläkten och det blev vart och skönt =)...



"Gosig Mus" är en mjukisråtta man kunde köpa där...



E köpte en stor mjukishund till sin riktiga hund och när hon la ner den i påsen så stack svansen fram. Tills vi la honom/henne/den/det i en vagn...



E hade roligt med våran vagn...



S provar keps...



Min mat som jag käkade, En styck Taco tallrik...



S kör bil och har på sig sin snygga mössa med en rosa/orange boll på...

Jag köpte inget vettigt på IKEA, eller ett paket med öl glas, en vitlökspress och en jävla massa doftljus =D
Sen köpte jag även en sån dära sak som rengör dataskärmar. Fast den hittade jag på Clas Ohlson.




Senare ikväll ska S och E komma hit och dricka lite med mig och så ska vi väl spela lite olika sällkapspel antar jag. Ska bli skojsigt =D

Funderar på att öppna en av dom goda grejerna som jag la in i kylskåpet innan... Jag gör fan det. =D
Höres.
Puss :*


Daniel

jo öppna du å slafsa i dej !;)

2010-01-31 / 10:07:38
BLOGG: http://danielfagerholm.webblogg.se/
tfoistfo

mysig mus asså skönan namn ibland ^^

den reklamen är nice :P

2010-01-31 / 22:33:38
S-PUUNG !

åååhhhh d va så kul :D KAMA SUUUUTRAAAA :D

2010-02-01 / 21:35:55
BLOGG: http://youcantryit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback