✫ RedCandy |

# 178.

Hämtade posten innan, där i var det ett glassogram till mig från Academic Work och även ett brev från Yves Rocher.

Blev rätt förvånad när jag öppnade brevet där det stod att mitt paket har kommit. Va fan tänkte jag, jag har inte hört talas om dom eller beställt något från dom så jag ringde upp och frågade vad jag skulle göra och att jag inte hade beställt något från dom. Hon som satt i kundtjänst sa att om jag inte vill ha det så är det bara att låta det vara så skickas det automatiskt tillbaka till dom.

Just nu så håller jag på att städa, ska dra upp folk på Söndag. För jag fyller år då. Fast kalas kommer senare. :) Så dom som kommer upp på söndag är mest från Andreas sida, kanske min mor och hennes kille kommer. Vem vet.

Imorgon så ska jag färga håret på mamma och hon ska färga mitt, ska även ner till 3 och se vad dom har gjort med mitt abonnemang. Har 9 månader kvar men det ska det inte vara för att när hon tog nytt så skulle hon förlänga mitt med 6 månader bara men verkas som om dom har gjort det med 1 år istället. Skumt. Även kolla om jag kan få en ny mobil med tanke på hur min ser ut nu och har haft sen i nästan 5 år.
Ne nu får jag inte sitta här längre, kommer bli för långt för någon att läsa annars.

Ha det bäst.
Puss :*



- Du bränner fler kalorier när du sover än när du tittar på TV.


nathalie

fin blogg! :)

2010-07-22 / 18:45:07
BLOGG: http://nathalieramsell.blogg.se/
kristiansensin

Fin blogg du har ! det hadde vært hyggelig om du hadde besøkt min :)

2010-07-22 / 19:54:40
BLOGG: http://kristiansensin.blogg.no
Elina

cool blogg :D

2010-07-22 / 20:30:04
BLOGG: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback