✫ RedCandy |

# 142.

Dagen började med att åka ner till Sandared och kolla på bror´s skolavslutning. Det var massa folk där, barnen sjöng och föräldrarna gick fram och tog kort och sånt, jag tog med kort men fixar dom imorgon istället. Sen när dom var klara och rektorn sa att ha nu ett skönt lov skrek alla barnen och var jätteglada. Vi drog hem till morsan och fikade lite med glass och jordgubba, sen drog jag och morsan in till stan och gick runt i nästan alla klädbutiker och kollade efter snygga linnen/toppar till mamma. Hon hittade några som var snygga men köpte dom inte, körde hem mig och direkt när jag kom innan för dörren så tog ja två alvedon och sen la jag mig och sov i någon timme.

Daxs att fixa iordning sig kanske, ska vara hos S-pungh om 50 min.. Dricka gött ikväll! ^^
Puss :*


- Mona Lisa (konstverket) har inte ögonbryn.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback