✫ RedCandy |

# 154.

Hela dagen har jag spenderat framför min dator. Har flyttat över allt och då menar jag verkligen allt till våran externa hårddisk. Min dator har varit jätte seg i någon vecka och jag gjorde allt jag kunde komma på för att få den lite snabbare men nää då, den ville inte bli snabbare. Så idag bestämde jag mig. Bye Bye Vista, Hello Windows 7. Så nu har jag windows 7 på min lilla dator och satan va snabb den är nu =D
Aja, nog snack om min dator =P.
Lägger upp bilder som togs under dagen när vi firade midsommar hos familjen Amundsen. =)
Det blev en hel del småfajter med. =P Försökte få dom på film när dom bråkade med då slutade dom. Filmade lite, måste fixa iordning mitt vegas igen. Gör det en annan dag... Nu ska jag titta på Weeds och så ska ni få se på bilderna. =)





Puss :*

- Sverige var först med sexualkunskap i skolan.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback