✫ RedCandy |

# 157.

Ännu en natt som man har varit vaken. Har jättesvårt att somna, ligger och vrider mig. Känner mig som en jävla torktumlare vissa nätter. Denna natten har jag kollat på massa "Weeds". Är inne på säsong 3 nu, dock snart slut. Kollade på hela säsong 2 igår natt. Öhhmm... Har förflyttat mig från sängen till soffan just nu. Bättre så ifal jag skulle få för mig att sova. Käkade en macka nyss, magen kurrade så gjorde mig en macka, ne seriöst. Vad ska jag säga här igentligen? Jo, jag har tråkigt så jag skriver massa skräp.



- Kalle Anka var förbjuden i Finland eftersom han gick utan byxor.


Anonym

sv: tycker faktiskt likadant.:)

2010-06-28 / 12:50:19
BLOGG: http://zepcansmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback