✫ RedCandy |

# 57.

Jag och Andreas satte igång "Sommaren med Göran" innan och satt och småskrattade lite. Så filmen var rolig och bra, vad mer ska man säga. Enligt mig så var den bra och lite små rolig ibland.
Sen efter den filmen så satte vi igång "Cats & Dogs". Gammal film men den var rolig. Kollade på halva med andreas innan vi gick in för att lägga oss, men jag kunde inte somna så jag hämtade datorn och glodde klart på filmen i sängen.

Och nu ligger jag och tittar på "Luftslottet som sprängdes"
Sista filmen i Milleniumtriologin. Har sett dom andra två filmerna och dom är skitbra. Så när jag hade sett klart "Flickan som lekte med elden" så ville jag se den sista filmen direkt för att få veta på hur allt slutar men det gick inte att få tag på den, och nu så äntligen. =D


Nu ska jag hämta något att dricka och sen glo klart på filmen, har ungefär 50 min kvar.
Uscha, min klocka ringer om 4 timmar...




Jag vill inte....


Jossan

Gillar både Sommaren med Göran och Milleniumfilmerna :)

2010-03-08 / 09:31:58
BLOGG: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback