✫ RedCandy |

# 107.

Ligger i sängen och ska kolla på Chuck =D
Sweeeeeet säger jag bara.
Är så jävla trött, känns som om jag inte har sovit något alls i natt fast jag har det. Dock så vaknade jag innan klockan ringde, orkade inte gå upp och så jag somnade om istället. Vaknade upp en stund senare av klockan, snoozade några gånger sen lämnade jag den varma sängen. Åkte upp till Hulta, matade katterna, drog upp till hundarna gick ut med dom, och sen kollade jag på How i meet your mother. Gick ned till katterna med Amanda och kollade till dom och fixade maten och vattnet, sen drog vi ner till Ica.

Jag är lat så orkar inte skriva mer, ska lägga mig och koppla av och titta på Chuck. Vi hörs... Någongång...


Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback