✫ RedCandy |

# 118.

Mitt huvud har inte vart min vän idag inte. Känns som ifall någon trycker ihop det, försökt göra det mindre under dagen. Tog en alvedon dock så ville inte den hjälpa så det var bara att göra massa andra saker och försöka att inte tänka på den. Så att den kanske fösvinner.

Gick ut i köket och började att diska och pilla lite där ute. Andreas började plocka upp i vardagsrummet och alla andra rum medans jag höll på i köket. Vi fick även ut kartongen från surroundsystemt (efter någon månad), flyttat undan två bord som ska in i sovrummet till sovrummet, undan plockat så nu är det snyggt och fint hemma. (: Vet dock inte hur länge det kommer bli så men ändå.

Kollade ut nyss och upptäckte att huset mitt emot oss var helt rosa. Tänkte ta ett kort på det så kunde visa er men kameran ville inte gå med på det så fick ett kort på himlen istället. Molnen är helt rosa, eller det var när jag tog kortet i alla fall... 

Nu ska jag titta på My name is Earl och sen hoppa in i duschen och sen sooova. Länge ända fram till halv 8 då klockan ringer...

Puss :*


TFOISTFO

hej kanske är dax att kolla upp det där med huvudvärken du har det väldigt ofta :/ (lite orolig för dig) och såg den himmlen med den var riktigt nice :D

2010-05-24 / 22:40:19
Daniel

krya på dej nu!!

2010-05-25 / 16:02:39
BLOGG: http://danielfagerholm.webblogg.se/
sara

söt/fin blogg ♥♥

2010-05-25 / 17:21:06
BLOGG: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback