✫ RedCandy |

# 126.

Dagen har vart rätt så lugn, åkte upp till Hulta, gick ut med hundarna, satte mig och tittade på How i met your mother och sen så åkte jag, Amanda, Chanty och Tösen ner till stan och delade på en glass och lite cola. Sen tog vi och gick hem till mig för att hämta Andreas ungefär och sen drog vi upp till Hulta igen. Drog till banken innan idag och satte in pengar, träffade min mormor och min moster där inne. Stog och pratade lite och sen så gick dom.

Aja, ska ta och titta lite på How i met your mother och sen sova. Hörs...
Puss :*





- Människor och delfiner är de enda djur som har sex för nöjes skull.


hanna

Haha jag gillar verkligen texten längst ner ^^ hah

2010-06-01 / 07:11:01
BLOGG: http://hannazather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback