✫ RedCandy |

# 352.

Var precis med om det skummaste säkert i hela mitt liv än så länge...
Ligger i sängen och kollar NCIS. I avsnitt 22 på säsong 1 så var 3 personen från 3 olika serier i samma avsnitt med som jag kollar på. Först i början så hittade jag Adam Baldwin. (John Casey från Chuck) lite senare i avsnittet så upptäckte jag att Julie Benz (Rita Bennet från Dexter) och sen i slutet så upptäcker jag att Doug Savant (Tom Scavo från Desperate Housewives)

Första gången det har vart så för mig så jag blev lite ställd. :P

Nä, nu ska jag kolla klart på sista avsnittet och sen sova. :)

Puss :*


isabelle

fin blogg :)

2010-11-15 / 11:56:08
BLOGG: http://isabellekarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback