✫ RedCandy |

# 363.

Så här såg han ut på hela kroppen igår när jag hämtade honom från hagen.


Klippte som sagt ett hjärta på Gneisti rumpa igår och idag försökte vi fixa till det lite men det gick inte så bra. Men man ser klart och tydligt att det är ett hjärta han har fått på sin lilla söta rumpa. ^^


Idag så tömkörde jag honom ute i typ 50 cm snö. Skit jobbigt att gå i det efter ett tag. =P Men han skötte sig bra och jag tror att han gillar det, han lyssnar jätte bra och verkar lyssna på när man säger Höger och Vänster. Lite ballt. Hoppas på att få tag i någon snowracer eller något liknande som man kan tolka efter. =D

Nä, nu ska jag läsa klart min bok jag har fått låna av Åsa. (Gneisti´s ägare) Boken om Horsemanship. Bra bok. =)


fiorela

Åh fett fint det där med ett <3 !

2010-11-25 / 19:56:15
BLOGG: http://fiorela.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback