✫ RedCandy |

# 371.

Ursch, ja igår kväll var inte så trevligt som jag hade hoppats på att dagen skulle sluta. Kom på när vi klev ur taxin att mina nycklar med är borta. Dom låg i innerfickan på jackan där som headsettet låg... Så det är ju borta, har gjort en polisanmälan att dom är borta och vart, när och hur det hände. Andreas ska även gå till Akelius imorgon och säga till dom att en nyckel är i fel händer.
Nog pratat om det.

S ringde mig imorses vid 10 tiden, då var det bara att dra på sig ridkläderna, ta med kameran och gå ut. Åkte ut till stallet och började med att hämta in dom små söta pållarna. ^^ Gjorde iordning gnejjan och slängde på ett reflextäcke och red ut i snön med Hobbe och S. Gick grymt bra, trodde han skulle få ett litet ryck när det var så mycket snö ute men han orkade väl inte bråka med mig. =P Han vet att jag bråkar tillbaka. Travade och körde massa galopper isnön, det var as mysigt. Synd bara att det började snöa mer och det började blåsa, annars hade det varit underbart. En galopp i snön mitt i skogen. =)





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback