✫ RedCandy |

# 309.

Ojoj vilken natt. =D. Låg asbekvämt i soffan i klädd shorts och thsirt och tittade på Simpsons med Andreas.
S ringde kvart i 2 och frågade om jag vill med och hämta hennes polare i Fritsla, visst svarade jag. Drog på mig andra kläder och gick ner. Vi åkte först till Statiol och köpte lite dricka och bilar. Sen åkte vi iväg, mot Fritsla. Kommer ner och där står 3 frusna killar och hoppar snabbt in i bilen och börjar tjöta så jag och S skrattar som fan. Vi börjar närma oss Borås och S frågar vart dom ska, en svarar till Dalsjöfors. Vi åkte dit, dumpade av honom där, frågade vart dom andra skulle av. Rydboholm säger dom då, efter lite tjat så åker vi från Dalsjöfors till Rydboholm. Som sen visar sig att dom ville hoppa av i Svaneholm. Dumpade av dom där och begav oss hem. Då kommer denna låten, hoppa fram till 0:40 så börjar låten sen.

Satan va kul vi hade till den låten. Sen så kom en gammal klassiker, vi båda hade lyssnat på den när vi var mindre så vi satt och "sjöng" i bilen på väg hem.


1. Från Borås Till Fritsla.
2. Från Fritsla till Dalsjöfors.
3. Från Dalsjöfors till Svaneholm.
4. Från Svaneholm till Borås.

Det var en skoj natt. =)

Nu ska jag göra mig iordning för att gå på Hästmässan som är på Åhaga denna helgen. Hörs.
Puss :*


fanny

häftig blogg! allt bra idag=)?

2010-10-09 / 12:01:47
BLOGG: http://fannygr.blogg.se/
Günter sandra

d va helgaaalet !

2010-10-09 / 22:26:45

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback