✫ RedCandy |

# 540.

Dålig uppdatering? Ja.

Men det har inte hänt så värst mycket spännande saker. Åkte med mor igår ner till min syster och fikade lite samt lämnade av våran micro till henne. Pratade lite och sen åkte vi hem igen. Hängde med mor och fick lite andra kläder på mig och så drog vi bort till stallet och mockade och städade lite utanför. Stog och myste lite med Älvan också. Tog några bilder med mobilen igår som kommer upp senare.

I söndags så blev jag upp hämtad här hemma och så åkte vi ut till mor och käkade lite våfflor som min kära bror hade fixat. Och dom blev grymt goa. ^^

Det är nog det som har hänt dom senaste dagarna. Ska ringa amanda senare idag och antagligen följa med henne till en fjording. Kanske tar med mig kameran om jag åker med.. Aja. Nu måste ja fixa iordning mig innan bussen går om en halvtimme. Arbetsinterjvu nästa för sommarjobb. Men ändå, alltid något ^^

Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback