✫ RedCandy |

# 544.

Var ett tag sen ja la upp något på min lista. Men nu kör vi igen ^^

Dag 5 - Ett Tv-program du gärna tittar på.


Då jag tittar på det mesta på tvn och även på datorn så får jag väl lägga upp det jag kommer på ^^




Skins s 1 - 2            Skins s 3 - 4            Skins s 5 - 6     The Simpsons            How i met your mother
CSI: Miami Dexter             NCIS                    Scrubs                Desperate Housewives
Cougar Town            One Tree Hill            Weeds                     Family Guy



Edit: Glömde Chuck, The Secret Life of the American Teenager och Sjunde Himlen ^^
Ja, det ska finns ett inlägg där jag har skrivit ner alla serier jag har tittat på. Så om det är någon som är nyfiken så får den personen leta i bloggen. ^^



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback