✫ RedCandy |

# 563.

Idag har inte hänt så jätte mycket. Har träffat min syster, följde med och tittade på en lägenhet. Här där jag bor faktiskt, i grannhuset. Hoppas hon får den då vi kan träffas lite oftare :)
Har även bokat en klippning på Helens Beauty Center, Onsdagen den 4:de så kommer frisyren klippas iordning. Funderade även idag på att färga om håret, men tror ja ska göra det imorgon eller senare i veckan.
Har även kollat på 5 avsnitt med Dexter så nu har jag inga kvar att kolla på och som också betyder att jag har kollat på den serien nu två gånger. Lika bra båda gångerna ^^

Med HeadHunterz i öronen sitter jag och pillar lite i photoshop. Gillar min bloggdesign nu men inte riktigt min header. Som sagt, jag blir aldrig nöjd med något som har med denna blogg att göra. Ändrar något dagligen! =/

Kan inte sitta här och dega längre, bilden gör sig inte klar av sig själv.

Hörs
Puss :*

Headhunterz <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback