✫ RedCandy |

# 564.

Håller på att städa lite idag. För nästa helg så har pojken planerat ett riktigt jävla röj här. Allt ska städas, damsugas och skuras. Så då kom jag med den smarta idén att vi kan köra lite idag så blir det kanske inte så mycket nästa helg... Vi får se ang det. Då han har en tendens att grisa ner som fan efter sig och inte städa upp det utan lämnar det till mig... =P

Har iaf fixat sängen och ska börja fixa iordning all tvätt som ligger lite här och var i lägenheten... Nä, får väl forstätta. Volbeat högt ur högtalarna, nu kör vi igen ^^



Skoj att läsa? Nja, skulle inte tror det. Om man verkligen inte dyrkar mitt liv och vill veta vad jag exat håller på med. ;P



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback