✫ RedCandy |

# 567.

Huvudvärken försvann minsan inte av min lilla promenad, hade med mig kameran och utforskade skogen som ligger nere vid Statiol på Hedvigsborg. Underbart väder måste ja säga att det var.
Fick inte så många bra bilder då det såg likadant ut överallt. Hittade en plats som var rätt så fin utsikt. Var inte det så mycket träd nere i kanten så hade det varit ännu finare. Där kommer jag nog spendera några dagar/kvällar och bara sitta där och titta ut. Kanske inte världens bästa. ^^

Kom hem och la mig i sängen och vilade lite. Somnade och sov i nästan 2 timmar. Rätt så skönt. Och nu sittar jag här och kollar på tvn och lyssnar på lite musik och redigerar bilderna. (: Får se ifall dom är något att ha och ifall dom kommer upp här... Hörs..

Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback