✫ RedCandy |

# 579.

Ska ta och börja tvätta om en timme ungefär, sitter och kollar på NCIS för att fördriva tiden. Funderar på om jag ska gå ner och handla innan jag börjar ellelr under tiden jag tvättar...
Färgade om håret häromdan så just nu är det kolsvart :D Så som det ska vara ;) Dock kommer väl det bli urtvättat om några veckor. 11 dagar kvar tills håret kuttas av igen (:

Igår så drog jag och min syster ut till min mor och hälsade på och tjötade. Morfar var även där. Alltid lika kul att träffa honom då det var längesen sen sist. Satt ute i solen och fikade och frågade nästan hela tiden när det skulle komma mat. ^^ Dock tog det ett tag men det var fan värt väntan. Helvete va gött det var. Hemma lagad bearnaisesås och massa grönsakar och grillat kött. Åhh så underbart!


Bild från 22 April
Nom Nom Nom :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback