✫ RedCandy |

# 590.

Mitt besök nere på 3butiken gick jättebra, fick det ja ville ha. Eller jag och jag, men köpte en sak åt min mor som är till min bror. Sen drog ja hem tittade på några avsnitt med NCIS och inväntade min mor och även solen till balkongen. ;)
Mor kom och jag gav det jag hade inhandlat till henne och vi satt och pratade lite och sen åkte hon och jobbade och jag tog mig hem och gick ut och la mig på balkongen. Tror ja lyckades få lite färg idag med. ^^

Sitter just nu och funderar på om jag ska sätta igång lite go musik och pilla någon bild till mamma med Älvan på. Gjorde en slarvig på min bror för någon vecka sen. Slängde ihop den på 10 minuter.

Någon liknande denna kanske.. Får se om det blir något med dom bilderna jar har. Aja. vi hörs.

 

Puss :*




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback