✫ RedCandy |

# 601.

Dagen började med att mamma kom och hämtade mig efter hon hade vart och jobbat och så åkte vi hem till henne. Käkade lite frukost och sen när klockan blev 11 så tog vi på oss skorna och gick ner till hagarna. Det som är ingringat i rött är 3 hagarn och sen den svarta ringen är där mamma bor så det blir nära och bra :)


Började med att kolla hur många stolpar som behövde bytas ut och kom fram till 11 stycker i ena hagen. Och några som bara behövdes slå ner lite. Slutade med att vi flyttade runt lite stolpar, satte fast tråden i träd och så vips så var hagarna klara. 3 timmar tog det ungefär att fixa allt med det gick fort och kändes inte som tre timmar. ^^
Har fått två små rivsår på benen som svider som jag vet inte vad men annars så hände inte så mycket mer. Spenderade resten av dagen ute i Bosnäs. Åkte och gav hästarna lite middagshö, åkte med och handlade och senare på kvällen så grillade vi. Underbart gott.

Tog lite bilder som jag tänkte lägga upp imorgon då jag är rätt så seg. 12 timmar med min mamma kan vara 12 ansträngande timmar :P Haha... Nä, vi hörs av.

Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback