✫ RedCandy |

# 449.

Dag 10 - Min bästa vän

Då har jag kommit till slutet av denna lilla listan. Min bästa vän.
Då jag har jävligt få vänner och kan inte bestämma vem av er som är min bästa vän, Så jag kommer skriva lite kort om var och en istället. ^^ (Som sagt, min blogg, mina regler) Mycket snällare så.


S
Du är en person som jag gillar. Du är ball. Du får mig att skratta och jag kan definitivt vara mig själv när jag är med dig. Vi träffades väldigt mycket innan men nu har det avtagit enligt min syn på det rätt så krafigt. Men vi pratar fortfarande och det ska jag inte klaga på. =P Öhm, vet inte vad jag sak säga mer om dig, du och jag är nog rätt lika. Har lika knäpp humör. Anyways, jag är glad över att ha dig som vän. =)

E
Längesen nu vi sågs, men vi pratar lite då och då på msn. Kommer ihåg våra små drickar dagar, du och jag drack när ingen annan ville. =P När du ville kolla ifall popcorn brann, och ja, det gör dom. =D Kan vara mig själv runt dig med. Du är en grym kvinna som jag är glad över att få ha träffat. (= Får ta en av våra drickardagar snart. =D

R
Vart ska jag starta. Du är grymt snäll och omtänksam. Med dig kan jag också vara mig själv runt. Längesen nu vi träffades, får vi göra någon dag. (=
Vi har kännt varandra rätt så länge nu och det är jag glad för. Du lyssnar på mig när jag har problem eller känner mig nere och det gäller samma för dig. Jag finns här och det vet du. (=

R
Lärde känna dig under skoltiden på Viskastrand. En underbar person med en grym personlighet. Vi har alltid skoj när vi träffas och sånt gör mig glad. Har inte träffat dig på länge nu och inte fått käka på Tellus på evigheter. Så kanske daxs för mig att skicka iväg ett sms någondag...

M
Dig lärde jag också känner genom skoltiden på Viskastrand. Kallade dig för galningen, för du var lite galen, som mig. Har inte pratat med dig på jättelänge men ändå finns du kvar i mitt liv. Kanske daxs även här för mig att höra av mig?

Missade jag dig? Hör av dig då, så kommer jag tillbaka till dig. (=


Kvastflygarn på stacken

<3

2011-02-05 / 21:47:56
Noamathea

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2012-01-23 / 08:21:28
BLOGG: http://noamathea.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback