✫ RedCandy |

# 456.

Kan som vanligt inte somna. Iförsig, somnade runt 11 och kändes som jag sov hur länge som helst och hade världens konstigaste dröm med S och hennes kompis som jag inte har någon aning om vem det är eller var. Hon var jälvigt lik S med... Det var det som var det sjukaste. Vi åkte bil iaf, men det var inte S som körde utan hennes vän, hon körde jätte konstig och inte alls på vägen utan på trottoarer och gångvägar. Vi körde under någonslags vägport och gjorde en mega sväng och vände och körde nästan på S. Sen vaknade jag.

Kollade då var klockan var och den stog på 00:23. Första tanken var seriöst. Du måste skämta. Men det var inget skämt. Så fick sova en liten stund iaf. Ska ta och väcka A om 2 timmar och 5 minuter. Ska tvätta om 7 timmar och 5 minuter. Om 4 timmar och 5 minuter så öppnar kiosken här nere så då lär man ju vara där och köpa någon redbull eller två.  Så efter jag har tvättat så för vi se om jag somnar eller inte.

Anyways nu ska jag återgå till mitt NCIS tittande.
Hörs.

Puss :*




It’s hard to say how I feel today,
It’s even harder to say I miss you.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback