✫ RedCandy |

# 479.

Sitter och tittar på live sändning från Göteborg Horse Show. Är omhoppningen just nu. ^^ Spännande. Rolf-Göran Bengtson leder än så länge på 35,14. Hade vart kul om han vann. :) Ta och kolla in här lite då och då om du är häst intresserad och vill kolla.

Matilda var här innan idag. Hon kom vid 5 tiden och vi satt här i soffan och nördade oss framför datorerna, hon hade dratt med sig sin. ^^
Vi satt och leta oss fram på nätet efter de hon ville ha hjälp med och nu ska tydligen jag hänga med. Dock vet jag inte, men hon vill dra med mig till Usa i början av september. Vi får se, hade vart skoj men får som sagt se vad ekonomin säger.
Försökte även hjälpa henne med hennes cv och personliga brev som hon skulle skriva, dock gick det inte bra med det personliga brevet men men, Rom byggdes inte på en dag. :P

Nä, nu ska jag fortsätta att titta och sen så blir det sängen och titta på Dexter. :D Börja på säsong 2 nu :D

Puss :*


IssaTrönnblom

fin blogg du har :)

2011-02-25 / 09:18:01
BLOGG: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback