✫ RedCandy |

# 448.

Dag 9 - Den här månaden

Den här månaden har ju precis börjat, gått 4 dar på så jag tar och berättar om vad jag gjorde i Januari istället. (:
(Min blogg, mina regler.)

Den här månaden har jag
• träffat världens underbaraste vän   
• haft kalas för min mor
• suttit för mycket framför datorn   
• varit på antsällningsintervju
• funderat för mycket    
• haft en väldigt känslomässigt samtal i telefon
• varit på Manpower    
• känt mig tom
• druckit öl    
• lyssnat på en och samma låt
• varit vaken för länge    
• sovit jätte dåligt
• gråtit    
• varit vaken för länge
• handlat många gånger    
• kollat väldigt mycket på Chuck
• känt mig ensam    
• saknat någon extremt mycket
• fotat    
• bråkat med någon
• druckit cola    
• lyssnat mycket på musik
• några promenader
• druckit massor med redbull och en burn
• Sen har jag gjort allt det vanliga med. You know the deal. Käkat, städat, diskat, lagat mat, duschat, sovit, försökt vara social, red i början av månaden, bla bla bla...





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback