✫ RedCandy |

# 401.

Tja Tja!

Ligger i sängen och glor på One Tree Hill och kopplar av efter en lång och trevlig dag. 
Började med en snabb vistelse hos Manne och käkade lite tårta och tjötade. Lille söta William fyller år i dag, den 1 Januari. Sen drog vi upp till Hulta, spelade massor med Guitar Hero warriors of rock. Käkade lite mat, spelade lite mer, tog massa kort på Amanda och hennes bas, jag fastnade också på några kort. :P
Sen skålade vi in det nya året, stog och tittade på massa fyrverkerier och spelade lite till och sen drog jag och Andreas bort till ett par vänner. ^^ Där jag nästan blev i  släng i badtunnan två gånger. Inte skoj.
Satt där och tjötade lite mer och käkade ännu mer tårta innan jag och Andreas tog och gled hem. Eller halkade hemåt. Snorhalt ute. =P Skoj som satan var det att gå hem för en gång skull, brukar ofta vara rätt drygt, men gick fint fint. :)

Nä, nu blir det lite mindre blogg och mer One Tree Hill innan jag ska sova. ^^ Bilderna kommer upp snart ;)

Puss :*



Filippa Larsson

Snygg sminkning, verkligen! Önskar att jag kunde sminka mig så bra som du, hehe. :)

Ha en fin kväll, kram

2011-01-01 / 22:56:33
BLOGG: http://filippalarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback