✫ RedCandy |

# 414.

Igår så var det en rätt så bra dag tror jag. ^^

Hade inte så ont i magen efter jag vaknade vid 13 tiden. Så fixade iordning mig och drog ner till stan samtidigt som pojken åkte till jobbet. Gick bort till ams och fick mitt papper på skrivet, drog till Polisen för att se om mina nycklar fanns där inne, men det gjorde dom inte.. =/
Ringde till en tjej på Manpower som var på möte men tänkte att jag kunde lika väl gå dit och visa mig och lämna ett medelande isånnafall om jag inte fick pratat med henne. Kommer dit och visar sig att inte sitter på möte och jag fick prata med henne.
Pratade lite och sen kom det en annan tjej och gjorde en liten interjvu med mig, och så sa hon att du får komma tillbaka imorgon ( som idag då ) och göra ett litet test och en ordentlig arbetsintervju.

Så nu är jag nyss hemkommen från Manpower. Allt gick bra och det kändes bra tyckte jag. Så nu är det bara att vänta på ett samtal så vet jag om jag har ett jobb eller inte. ^^

Går nog ner till Polisen i början av nästa vecka för att se om det har kommit in några nya nycklar.

Nu ska jag luta mig tillbaka och titta på tvn lite. ^^
Hörs.
Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback