✫ RedCandy |

# 436.

Dag 2 - Min Familj

Min familj består av mamma, min lillebror och min halvsyster. Har även en far men har sagt upp kontakten med honom då han beter sig som ett svin mot dom jag älskar.

Hittade detta kortet på både min mor och min bror. Min mamma har en sån otrolig personlighet så det finns inte. Du är bäst och jag är glad över att du är min mor. Broder och jag kommer grymt bra överrens och vi gillar att spela spel tillsammans. ^^


Min halvsyrra hittade jag med en bild på ^^. Hon är underbar och ställer upp i vått och tort även om du bor i Kinna. =P Kan prata med dig om vad som helst och det är jag glad över. Behöver jag hjälp så vet jag vem jag ska vända mig till.


Va ska ja säga mer, öhm jag älskar er allihopa och vill inte att ni försvinner från mig. (=



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback