✫ RedCandy |

# 708.

Red som sagt på Älvan idag. Glömde självklart kameran hemma så det blev inga bilder.. =/ Men det kommer mer dagar. Älvan var extremt pigg idag så stannade inte länge alls i padocken. Hon blev lite för jobbig för mig så jag gav över henne till mamma och då var det nästan värre. Men hon lugnade sig och sen kunde jag fortsätta. Blev en promenad i skogen, där Älvan kan slappna av lite iaf. Kom tillbaka till hagen efter 2 timmar eller nått sånt. ^^

Får åka ut någon mer dag och rida mer. Visst det känns fortfarande obehagligt att sitta på en stor pålle då man är/var van vid Gnejjan´s små steg. Allt är mycket större och ja, någon dag lär jag väl ha en egen stor pålle :)

Imorgon bär det av till IKEA med syrran. Btw, kolla in hennes blogg. ;)

Nä, vi hörs.
Puss :*


ann-sofie

din header är grymt snygg, gillar den stort!

2011-07-08 / 23:55:50
BLOGG: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback