✫ RedCandy |

# 720.

Gårdagen började med en bussresa ner till Göteborg.


Men vi åkte inte med 100 bussen ner utan 101, som tog en liten svängom i Bollebygd.
I bussen fanns det lite knappar som var intressanta och fastnade på kort.

När bussen tillslut började rulla så var ungefär detta som befann sig utanför mitt fönster.

och när jag väl tittade framåt så möttes jag av detta.

Satte i hörlurarna i öronen och satte på lite musik för att få bussresan att gå lite snabbare. Samtidigt som jag tog kort på mina fina band på handleden ^^


Och helt plötsligt var vi framme i Göteborg. Bussen körde förbi Liseberg och riktigt kände suget i magen på att åka alla roliga karusellerna.


Men tyvärr så blev det inget Liseberg utan vi gick och titta bland annat på:


Vi gick in och under och över, ja alla möjliga ställen på ett fartyg och även i en ubåt. Blev en hel del klättrandes i små branta trappor och inne i ubåten svingadens man igenom ett hål för att komma till ett annat ställe.
Tog lite olika bilder från fartyget som kanske kommer komma upp så småningom. Vi får se. Vi kollade även på Ostindiefararen Götheborg.
Efter några timmar båt tittandes gick vi en lååång bit till någon pub/resturang och tog oss en kall öl och cider. Även en "Cola" till Matilda.


Sen åkte vi lite spårvagn, käkade på Murveln, satte oss igen och tog en kall öl och sen åkte vi hem. Min kamera dog tyvärr efter den första ölen/cider/"Colan" så det var lite kiligt... =/


LIIV - vanlig men unik

Vill också till Göteborg! Så mysig stad

2011-07-22 / 17:13:25
BLOGG: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback