✫ RedCandy |

# 725.

Ni som har koll på mig och mitt liv eller ni som har följt mig ett litet tag, vet förhoppningsvis att nu på måndag är det en speciell dag i mitt liv. Jag fyller faktiskt år, dock så känns det inte som jag gör det på något vänster. För några år sen så hade jag stenkoll på allt runt omkring min födelsedag och hade nedräkning och ja allt. Planerat i när kalas skulle vara, vad som skulle bjudas på kalaset och även släkten hade hört av sig och kollat vad man hade velat haft i present.
Men iår, vart har det tagit vägen? Börjar faktiskt undra.
Har varken pratar om något kalas, vad som då ska bjudas på detta kalas, ingen från släkten har hört av sig heller.

På tal om det, undra om Han hör av sig på måndag...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback