✫ RedCandy |

# 681.

Idag kom en tjej från Söder & Co till oss på Lernia och pratade lite. Svarade på lite frågor och sa lite om vad dom just söker hos en person och även vad för jobb dom riktar sig mot. Tänkte ta upp min senaste jobb hos dom och fråga vad hon hade tyckt om att arbete med mögel, men kände inte riktigt för att diskutera det.
(Ni som har hängt med ett tag förstår vad jag pratar om, annars kan du fråga. Här kan du läsa om vad två dagars arbete kan göra mot ens armar. Och även här finns något med ^^. Och här var en med.)
Men iaf, efter lunchen satt jag och arbetade lite, kollade runt lite på ams.se och lite bilder. Sen samlades vi och pratade lite och sen var det jag och 5 andra som gick bort till Söder´s kontor i Lerniahuset och pratade med två tjejer där. Även hon som kom till oss innan.
Så nu får vi se vad som händer ifall man kan få iaf något extra jobb. Eller något på deltid hos dom. Dock gillar jag dom inte så värst myckte sen förra gången jag var där och jobbade men dom kanske har ändrat sig. Det märker man...
Nä, nu blir det lite OC och sen kommer pojken hem..

Hörs
Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback