✫ RedCandy |

# 690.

Lär väl bli ett långt inlägg detta...

I fredags så bar det iväg mot Jönköping. Åkte hemifrån vid 14 tiden, plockade upp Alexandra vid stationen och sen åkte vi ut till Frufällan och plockade upp Mattias. Sen åkte vi =D
Stannade till på Mc Donald i Jönkäping för att pissa och köpa kaffe. Efter det kom vi fram till Elmia. Vi blev avsläppta och tog vår packning från bilen och begav oss in i D-hallen´s ena port.

Vi gick upp till Crew area och checkade in oss och fick våra crew-band, orangea crew t-shirts och svarta gosiga tjocktröjor. Begav oss in i sovsalen och la in vår packning där och sen gick vi runt inne på Elmia. Kollade in D-hallen och B-hallen. Kommer ihåg allt men har svårt att säga när och vart vi gjorde allt, då allt var helt nytt för mig och jag var helt uppspelt för dagar som skulle komma =P.


Dagarna gick för fort enligt mig. Kändes inte alls som om man var där i 5 dar utan mer som 2.
Kom iaf hem på tisdag kväll. Packade upp min packning och gick och la mig ungefär. Vaknade sen i går vid 11 och hörde av mig till Fia på Lernia och sa att jag var hemma nu. Satte mig och kollade på alla bilderna som vi tog under Dreamhack och kollade även på massa andra bilder som andra personer hade tagit och tiden sprang iväg som vanligt som den brukar göra när man fastnar framför datorn. Pojken kom hem och vi gjorde iordning oss och drog ner till Göteborg på kvällen för att se Flogging Molly på Liseberg.

Kom in på Liseberg vid 7 tiden, köpte oss 6 biljetter och sen gick vi bort till bergbanan och åkte den =D. Sen gick vi runt lite, kollade på Kanonen och Balder innan vi gick och käkade. Gick runt och kollade på alla handavtryck innan vi gick bort till scenen. Sen stog vi där och klappade i takt och hoppade upp och ner till Flogging Molly =D

Kom hem runt 23 och somnade som en stock. Vaknade av klockan ringde imorses vid 7 och det var bara till att försöka vakna till liv och dra på sig kläder och röra sig ner till Lernia för att få uppgifter som dom andra redan fått... Så har väl igengligen inte tid till att sitta här då projektarbetet ska in och måste fixa dom nya uppgifterna. Så vi får se när jag skriver här igen.

Grattis till min kära syster som fyller 25 idag med. =D Och grattis till er med som orkat läsa igenom allt.

Kommer lägga upp mer bilder senare då jag vet inte riktigt än vilka som ska upp eller inte och så. =P Så håll utkick, kan iaf säga att jag har massa bilder med från stora scenen, liknande den som är längre upp i inlägget.

Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback