✫ RedCandy |

# 625.

Behövde inte gå ner till Lernia idag utan jag fick jobba hemma. :)
Så idag har jag letat efter mer info och även skrivit lite på mitt arbete. Ska även ta och läsa lite i boken som vi ska läsa för att sen tydligen diskutera om. Har väl ungefär halva boken kvar. Det goda värdskapet, heter boken btw.

Pratade precis med en tjej från StudentConsulting angående ett jobb jag har sökt hos dom. Kanske stämmer det handläggaren på utbildningen sa att man är mer intressant om man studerar. Anyway, vi får se om det händer något då hon som ringde skulle höra av sig när hon hade pratat med dom andra som hade sökt. :)

Försvinner ut på balkongen i solen och ska ta och försöka läsa ut boken.





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback