✫ RedCandy |

# 628.

Grymt kort dag idag. Det gillas starkt. :)

Började halv 9, samlades och pratade lite. Öhm. Sen så vart det fika helt plötsligt så jag satte mig vid en av datorerna där och kollade runt lite på nätet samt hittade mer info ang mitt fördjupningsarbete. Sen så samlades vi igen och tjötade ännu mer. Bland annat om massage. Och hår. Sen så var det daxs att dra sig bort mot ams. Kom dit. Lyssnade på en kille som pratade max 2 minuter och sen gick ja hem.  Så var hemma runt halv 11.


Ska åka iväg till min syster idag. :) Ska hjälpa henne att packa ner det sista nu. För imorgon så bor hon nästan granne med mig :D Så gött!


Nä magen kurrar för mycket just nu så ska fixa mig något att äta samt titta på lite True Blood. Har sista avsnittet kvar av säsong 1. :) Sen drar jag mig ner till Kinna runt 14 tiden.

Aja, Vi hörs...
Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback