✫ RedCandy |

# 656.

Så jag hade inte med mig mina grejer med tanke på att igår så sa läraren att vi skulle bara lyssna på några som skulle berätta hur det är att starta eget och något mer. Så tänkte att jag inte behöver dra med mig grejerna ner och sen dra hem med dom. Så när vi börjar så berättar läraren att vi skulle arbeta med våra projektarbeten/fördjupningsarbete. Och man får inte spara något på deras datorer så allt jag hade skrivit var så klart hemma...
Så tog och hämtade en bärbar och satte mig i en soffa tillsammans med en tjej. Där satt vi och kollade runt lite på nätet, skrev lite på våra arbeten och tjötade.

Skrev en massor igår eftermiddag så jag kunde var ledig eftermiddagen idag, och det är jag. Fast känner nog att det är nog lika bra att jag skriva mer ändå. Få det någorlunda klart innan jag drar till DH. ^^

Nog pratat om det. Nu ska jag ta mitt glas cola och luta mig tillbaka i soffan lite. Hörs...
Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback